Subject: HERA Info Days Tallinn: KUTSE / PERSONAL INVITATION
From: "HERA Info Days" <[email-masked]>
To: "HERA Info Days" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 10:03:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

[ENGLISH BELOW]

 Lugupeetud härra/proua!

Meil on hea meel kutsuda teid HERA Info Days Tallinn, mis toimub 13. mail 
2025 Nordic Hotel Forum.

Soovi korral võite osaleda ka veebis, kuid soovitame tungivalt parima 
võimaliku suhtluse ja koostöö huvides siiski kohale tulla.
Pange tähele, et sessioonid toimuvad nii eesti kui ka inglise keeles. 
Sünkroontõlge on ette nähtud mõlemasse keelde.

Programmiga tutvumiseks klõpsake siin 
<https://health.ec.europa.eu/events/hera-info-days-tallinn-2025-05-13_et> 
<https://eu-admin.eventscloud.com/docs/200007981/200209527>  ja üritusele 
registreerumiseks klõpsake siin 
<https://eu.eventscloud.com/ereg/newreg.php?eventid=200287295&language=est> 
.

Mis on HERA?
HERA on ELi tervisealasteks hädaolukordadeks valmisoleku ja neile 
reageerimise asutus. HERA loodi Euroopa valmisoleku suurendamiseks 
pandeemiate või muude laiaulatuslike terviseohtude korral.

Kuidas HERA toimib?
Ennetav tegutsemine on pool võitu. HERA määrab kindlaks võimalikud ohud, 
hindab olemasolevaid või arendatavaid meditsiinilisi vastumeetmeid ja töötab 
seejärel piisava varustatuse tagamise nimel.

Miks osaleda sellel üritusel?
HERA Info Days sarja eesmärk on tutvustada inimestele HERA ülesandeid ning 
selgitada, kuidas ja miks HERA tegutseb. Teabepäevadel on võimalik tutvuda 
olemasoleva rahastuse ning koostöö võimalustega, suhelda teiste 
sidusrühmadega, jagada mõtteid ja luua uusi partnerlussuhteid.

Palume teil täita registreerimisvorm hiljemalt 4. maiks 2025. Kohapeal 
täidetakse kohad põhimõttel kes ees, see mees.

Kui te vajate lisateavet või kui teil on küsimusi, võtke julgesti meiega 
ühendust aadressil [email-masked] 
<https://urldefense.com/v3/__http:/[email-masked]/__;!!DOxrgLBm!Aj0GM_csopICMCCVDxCa2uM9yBdC-DY5QuDSIzu15cJlTYuS9J2fNF1xVGe1vnkaVP7n-olmfyKAqP_OR-wHtTykXp4hc_gMYWfcYA$> 
.
Meie professionaalne korraldusmeeskond on HERA nimel alati valmis teid 
aitama kõigis küsimustes.

Ootame väga teie osalemist sellel üritusel!
HERA Info Days korraldusmeeskond

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PERSONAL INVITATION TO THE HERA INFO DAYS - Copenhagen

Dear Sir or Madam,

We are pleased to invite you to the HERA Info Day – Tallinn scheduled to 
take place on 13 May 2025 at the Nordic Hotel Forum.

Should you wish, you can also attend online, however, we highly encourage 
in-person attendance to maximise engagement and collaboration.
Kindly note that the sessions will be held both in English and Estonian. 
However, simultaneous interpretation in both languages will be foreseen.

Click here 
<https://health.ec.europa.eu/events/hera-info-days-tallinn-2025-05-13_en> 
<https://eu-admin.eventscloud.com/docs/200007981/200209526>  to discover the 
programme and register 
<https://eu.eventscloud.com/ereg/newreg.php?eventid=200287295&language=eng> 
to the event.

What is HERA?
HERA, the Health Emergency Preparedness and Response Authority of the 
European Commission, was set up to enhance Europe’s readiness in the face of 
pandemics or other large-scale health threats.

How does HERA work?
Proactivity is key. HERA identifies potential threats and assesses available 
medical countermeasures or countermeasures that can be developed and then 
works to ensure sufficient supply.

Why attend this event?
The HERA Info Days series aim to raise awareness of what HERA does and 
explain how and why. The Info Days are an opportunity not only to learn more 
about available funding and possible collaborations, but also to network 
with other stakeholders, share ideas, and forge new partnerships.

We kindly ask you to fill in the registration form no later than 4 May 2025. 
Onsite places are given on a first-come-first-served basis.

If you need further details or have any questions, please do not hesitate to 
contact us at [email-masked] 
<https://urldefense.com/v3/__http:/[email-masked]/__;!!DOxrgLBm!Aj0GM_csopICMCCVDxCa2uM9yBdC-DY5QuDSIzu15cJlTYuS9J2fNF1xVGe1vnkaVP7n-olmfyKAqP_OR-wHtTykXp4hc_gMYWfcYA$> 
.  
Our dedicated organising team is ready to assist with any questions on HERA’s 
behalf. 

We look forward to your participation in this event. 
The HERA Info Days organising team